http://8pic.ir/images/85739757147217111970.gif

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوس بی دلیل ، کادو بی دلیل ، بغل بی دلیل

اس ام اس بی دلیل ، زنگ بی دلیل!

چیزهای خوب دلیل نمیخوان!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوسه هایت را کش بده !

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشم!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شعبده نیست اصلن دست من نیست

 

چال که می افتد گونه اَ ت   بوسه

خودش بروز می کند

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گاهی دلم میخواهد از خیالم تو را

 بیرون بکشم و سراپایت را غرق

بوسه کنم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوسه هایت انار را می ترکاند ،

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

 و تمام طول سال را جریمه ام کن

 که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرا ببوس !

نه یک بار که هزار بار

بگذار آوازه عشقبازیمان چنان در شهر

 بپیچد که روسیاه شوند ،

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرا ببوس ، روزهای سختی در پیش است !

بگذار تو را کمی پس‌ انداز کنم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دردهای من دیازپام نمی خواهند!

مُسَکن ِ

بوسه هایت

عجیب ، آرامم می‌کند

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به

بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی

صورتت هم حسودی میکنم! 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

چه اعجازیست بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری گونه هایم گل می دهد!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بوسه که پیغام نمی شود عزیز دل من 

 دل بی رخت آرام نمی شود عزیز دل من

بین تو که دلم هنوز هم وحشیست ش

 بی لعل لبت رام نمی شود عزیز دل من

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

می‌ بوسمت که مزّه روحم عوض شود

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آغشته به “ تو” میشود روحم ، نفسم ، بند بند وجودم

وقتی در حصار دستانت

بوسه باران میشوم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هنوز ته مانده ی

بوسه ات را روی لبم میمکم

هنوز ته مانده ی آغوشت را محکم بغل می کنم

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :

بوسه هایت !

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرا

ببوس بگذار پاییز سردگم شود :

که عشق از او آغاز شد یا از بوسه هایِ

تو ..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیا بازی کنیم خودم را به خواب زمستانی می زنم

تو بیا ، با بوسه ای بیدارم کن !

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بــــــه کــــــــــوری چــــــشم همــــــه 

یـــــه روز در شلـــــــوغ تـــــــرین نقــــــــطه شهــــــــر !

مـــــــــــی بــــــــوسمــــــــــت !

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مـــهـــم نـــیـــســـت !

چـــنــــد زن !!!

چـــنـــد بـــار !!!

چــــقـــدر عـــشـــقـــشـــان را در رج هـــای شـــال گــــردن

بــــرای تـــــو گــــرم بـــافـــتـــه انــــد!

وقــــتــــی تـــــو

فـــقـــط بـــا بوسه هـــای مــــن گـــــرم مـــــیـــشـــوی 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده!

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تو که می‌خندی ، اشتهای لبانم به بوسه باز می شود 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لبانت طعم انار می دهند

 بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درخت هم که باشی من

دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه

تو را می بوسد!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ஜミ★ミ ســ ـلام و عـ ـرض ادب دوستــ ـان تـ ـازه وارد بـــ ★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★خــ ــوش آمــ ـدیدஜミ★ミخوشحالــــ میـــشم نظراتــــ خود را بـــ شـــماره زیر اسال فرمـــــایید ஜミ★ミ09371105852 ஜミ★ミ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ـنوشته شده توسطـــ شـــــــــــهرام شهریاری کوتک در پنج شنبه 6 / 3برچسب:اس ام اس با موضوع بوس اس ام اس با موضوع بوسه اس ام اس برای بوس اس ام اس بوس ,اس ام اس خنده دار بوسه , اس ام اس سرکاری بوسه , اس ام اس با موضوع بوس , اس ام اس با موضوع بوسه , اس ام اس برای بوس , اس ام اس بوس , اس ام اس بوسه , اس ام اس جدید بوسه , انواع اس ام اس بوس , بوسه عاشقانه , بوسه های داغ عاشقانه , بوسه های عاشقانه , جدیدترین اس ام اس ها در مورد بوسه , جملاتی در مورد بوس , متن در مورد بوسه , مسیج با موضوع بوس , مسیج بوسه , پیامک با موضوع بوس , پیامک بوس , پیامک بوسه , پیامک جدید بوسه , شعر بوسه , شعر بوسيدن , شعر ميبوسمت , متن ميبوسمت , اس ام اس مي بوسمتاس ام اس با موضوع بوسه , اس ام اس بوسه سری جدید ۸۹و اس ام اس با موضوع بوس , اس ام اس جدید بوسه اس ام اس بوسه , اسمس بوسه , اسمس جدید • اس ام اس بوسه 93, اس ام اس , بوسهsms بوسه ,اس ام اس بوسه جدید ,اس ام اس بوس جدید , اس ام اس عاشقانه بوسه ,اس ام اس بوس مهر 93 ,اس ام اس مهر 93 , اس ام اس های بوسه ,اس ام اس ماچ جدید اس ام اس بوسه دی 93 ,اس ام اس بوسه ,اس ام اس بوس ,اس ام اس بوس دادن ,اس ام اس بوس بده ,اس ام اس عاشقانه بوسه ,اس ام اس بوسه بهمن 93 ,اسمس بوسهlove sms , sms eshghi , sms ziba , sms بوسه , sms دوست داشتن , sms رومانتیک , sms عاشقانه , sms عاشقونه , sms عشقولانه , sms لاو , اس ام اس , اس ام اس loveاس ام اس بوسه دی 93 ,اس ام اس بوسه , اس ام اس بوس ,اس ام اس بوس دادن ,اس ام اس بوس بده ,اس ام اس عاشقانه بوسه ,اس ام اس بوسه بهمن 93 ,اسمس بوسه,اس ام اس بوس دار اس ام اس بوس کردن اس ام اس بوسه اس ام اس بوسه جدید اس ام اس جدید بوسه اس ام اس خنده دار, بوس, اس ام اس مخصوص بوس اس ام اس ویژه بوس, انواع اس ام اس بوس, بهترین اس ام اس های بوس دار, بهترین اس ام اسهای بوس, بوسه اس ام اس بوسه عاشقانه بوسه های داغ عاشقانه, بوسه های عاشقانه, بوسه پیامک جالبترین اس ام اس های بوس دار, جدیدترین اس ام اس ها در مورد بوسه, جملاتی در مورد بوس 93, اس ام اس متن در مورد بوسه مسیج با موضوع بوس مسیج برای بوس مسیج برای بوسه مسیج بوس, مسیج بوسه پیام ,کوتاه بوس پیامک با موضوع بوس ,پیامک برای بوس, پیامک بوس پیامک بوس دار, پیامک بوسه, پیامک بوسه جدید, پیامک جدید بوسه ,پیامک خنده دار بوس دار, پیامک کوتاه با موضوع بوس ,گلچین اس ام اس های بوس ,اس ام اس عاشقانه , اس ام اس بوسه , اس ام اس خنده دار بوسه , اس ام اس سرکاری بوسه, ساعت 1:56 AM موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابتـــ